سایت مجادله

سایت مجادله

سایت مجادله

سایت مجادله

سایت مجادله

توضیح درد ناخن بند ناف

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

توضیح درد ناخن بند ناف

درد ناخن یا درد در ناحیه اطراف بند ناف می تواند موجب ناراحتی و اضطراب در افراد شود، به خصوص اگر درد شدید باشد و از بین برود. بعضی از افراد درد شدید در ناخن را تجربه می کنند در حالی که دیگران فقط هنگام حرکت حرکات خاص اطراف ناحیه بند ناف احساس درد می کنند، مثلا هنگام خم شدن یا سرفه، از این درد رنج می برند.
بند ناف

بعضی از افراد وقتی که ادرار را در اطراف بند ناف یا شکم خود می گذرانند درد می شود، که می تواند نشانه ای از عفونت ادراری (UTI) باشد. عفونت مجاری ادراری نیز یکی از علل درد کمر لگن است. بنیاد ملی کلیه گزارش می دهد که بسیاری از کودکان درد در اطراف بند ناف را تجربه می کنند. سایر علائم عفونت مجاری ادراری شامل سوزش در هنگام ادرار، حرکت ادرار کوچک و مکرر، ادرار ابری و بوی شدید ادرار است. اگر عفونت ادراری را در مراحل اولیه خود تشخیص دهید، می توانید از بعضی از داروهای خانگی برای درمان موفق آن استفاده کنید.
علل نادر بند ناف

درد: احساس سوزش درست در زیر سینه، به ویژه پس از غذا بزرگ. دلیل: سوزش سر دل (ریفلاکس). درمان: قرص ضد اسید یا یک قاشق ضد عفونی کننده را مصرف کنید و از غذاهای پرچرب استفاده کنید. اگر درد برای چندین هفته ادامه داشته باشد، به پزشک خود مراجعه کنید. درد: درد ناگهانی در زیر بند ناف، که به دو طرف تقسیم می شود. علت: عفونت دستگاه ادراری یا بیماری التهابی لگنی. درمان: در صورت افزایش درد، مطمئن شوید که به بخش اورژانس مراجعه کنید. پزشک ممکن است آزمایشهای تشخیصی برای تعیین علت اصلی درد را تجویز کند. علل درد در ناحیه اطراف بند ناف + درمان.
علت درد بند ناف در حاملگی چیست؟

یکی از سوالات زنان باردار در طول هفته بارداری 23 هفته این است که احساس درد در ناحیه بند ناف را دارند و اینکه آیا درد یک مشکل است یا نه. متخصص زنان و متخصص زنان توضیح می دهد که درد ناف سینه در نیمه دوم بارداری اغلب با شکستن بند ناف و "فتق ناف" ارتباط دارد اگر سابقه جراحی وجود نداشته باشد، که به منظور پیشرفت کمتر ، پنبه را به بند ناف بگذارید و یک سکه روی آن بگذارید و با چسب های ضد آلرژی که با شکم بارداری استفاده می شود بسته شوید. "اغلب، اگر بخش سزارین انجام شود، بخشهای سزارین میتوانند با سایش از زیر بازسازی شوند، و در نهایت منجر به جراحی خواهد شد، اما اگر آنها به عمل جراحی انجام داده شدهاند، به خصوص لاپاروسکوپی، چسبندگی سوزنی وجود دارد که قابل کشش است" او گفت. منجر به درد می شود.
درمان درد ناخن بند ناف در بزرگسالان

درد در این منطقه می تواند به علت مسمومیت غذایی و التهاب دستگاه روده ای ویروسی یا باکتری باشد. البته این التهاب ها همچنین می توانند درد در تمام قسمت های شکم ایجاد کنند. درد ناشی از التهاب ویروسی معمولا مبهم است. آنها پایین و بالا هستند، همراه با حالت تهوع، استفراغ و اسهال. اگر اسهال همراه با تب و بعد از 48 ساعت بهبود نیافته باشد، باید به رختخواب برسید، به ویژه اگر شما بیش از 50 سال سن داشته باشید. دیگر بیماری های التهابی روده مانند بیماری کرون نیز می تواند باعث درد مزمن در ناحیه گردن شود. اما در مورد بیماری کرون نیز درد در سمت چپ و کمر شکم ایجاد می شود. سایر علل شایع درد شکم در بند ناف و در کل شکم منتشر می شوند شامل سندرم روده تحریک پذیر (IBS). این اختلال بیشتر به علت استرس ذهنی و احساسی است و در مرحله آخر پس از رد سایر علل درد شکم تشخیص داده می شود. بسیاری از مردم در سراسر جهان که به لاکتوز شیر حساسیت دارند، وجود دارد. این آلرژی می تواند منجر به درد معده، نفخ شکم، اسهال، تولید گاز معده و هضم شود. شما باید لبنیات، به ویژه شیر و پنیر را ترک کنید، برای درمان یا پیشگیری از این درد.

  • ناصح ناصحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی