سایت مجادله

سایت مجادله

سایت مجادله

سایت مجادله

سایت مجادله

درمان درد کلیه با کمپرسور آب گرم

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ق.ظ

درمان درد کلیه با کمپرسور آب گرم

شما می توانید از کمپرس گرم برای از بین بردن درد در پشت، پشت و شکم استفاده کنید، زیرا می تواند ماهیچه های شکمی خود را شانه کند و فشار بر مثانه را از بین ببرد. علاوه بر این، گرما همچنین باعث کاهش التهاب می شود. عفونت از همه مواد و ابزارها: - 1 پد حرارتی یا 1 بطری آب گرم. روش کار: حرارت پد گرم یا استفاده از یک بطری آب گرم. - سپس آن را در پشت شکم، قسمت پایین شکم و باسن قرار دهید تا چند دقیقه. - هر زمان که لازم باشد، این درمانگر را بیابید.
درمان درد با دانه های هندوانه

دانه های هندوانه دارای خواص دیورتیک هستند که می توانند به بهبود کلیه کمک کنند. علاوه بر این، این تخمک ها محرک های خوبی هستند که باعث ادرار شدن می شوند. علاوه بر این، آنها می توانند کلیه های تنبل را تحریک کنند. بنابراین، می توان گفت که دانه های هندوانه خانه ای مناسب و با ارزش برای عفونت و درد کلیه هستند. برای کمک به عفونت کلیه به راحتی و به طور مؤثر در خانه با استفاده از دانه های هندوانه، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید: عفونت با تمام مواد تشکیل دهنده و مواد: - 1 قاشق غذاخوری بذر هندوانه (برش یا پودر) - 2 لیوان آب - 1 ظرف - 1 فیلتر روش کار : - ابتدا آب را جوش داده و سپس آن را کنار بگذارید. - سپس دانه های هندوانه را درون ظرف قرار دهید. - آب جوش را به ظرف اضافه کنید. - اجازه دهید چند دقیقه طول بکشد - کمی صبر کنید تا زمانی که سرد شود. - پس از آن پتو را صاف کنید. - نوشیدنی را به دست آورید - تکرار این درمان یک بار در روز.
درمان درد کلیه با آب کرفس

آب زغال اخته به عنوان یکی از داروهای خانگی برای از بین بردن عفونت های کلیوی و درد عمل می کند، زیرا می تواند عفونت های دستگاه ادراری را درمان کند و از عود بیماری در زنان جوان یا میانه جلوگیری کند (محققان دانشگاه مینه سوتا، 2009). علاوه بر این، آب میوه می تواند از ایجاد باکتری در دیواره مثانه جلوگیری کند، بنابراین خطر ابتلا به عفونت را کاهش می دهد. کل عفونت و وسایل مورد نیاز: - حدود 1200 میلی لیتر آب - حدود نیم کیلو تازه یا یخ زده خربزه - نصف قاشق چای خوری عسل یا پودر stevia - یک گلدان. روش کار: - کرنبره را به آب در یک گلدان بگذارید و روی اجاق قرار دهید. شما می توانید از مایکروویو استفاده کنید. - سپس اجازه دهید که خربزه ها را بخورند تا زمانی که نیش بگیرند. - کمی صبر کنید تا ترکیب خنک شود و سپس آن را صاف کنید. - سپس پودر عسل یا استویا (گیاه قند برگ) را به مایع اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. یک فنجان این نوشیدنی را روزانه برای درمان مشکلات کلیوی بیاورید. لازم به ذکر است که شما نباید مقدار زیادی از این آب را بخورید یا برای مدت طولانی از آن استفاده کنید زیرا ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند. استفاده از بیش از 1 لیتر آب در روز می تواند سنگ کلیه را برای مدت زمان طولانی انجام دهد.
درمان درد با تخم مرغ کرفس

کرفس می تواند عفونت های کلیوی را درمان کند و روند حذف زباله ها را در کلیه ها تسریع کند. علاوه بر این، کرفس می تواند مقدار ادرار را افزایش دهد و درد کلیه را از بین ببرد. این گیاه همچنین دارای روغن های فرار است که حاوی خواص ضد باکتری و ضد قارچی است. بنابراین، شما می توانید از تخم مرغ کرفس به عنوان یکی از 32 صفحه اصلی و داروهای اصلی خانگی برای درد کلیه و کلیه استفاده کنید: عفونت کل: 1 قاشق غذا خوری دانه کرفی - 1 فنجان آب گرم روش: - برای اولین بار دانه دانه کرفس و آنها را در فنجان قرار دهید. - آب گرم را به پودر دانه کرفس اضافه کنید. - مخلوط کردن دو باهم. بیایید تا حدودی سرد باشیم. - بعد، پتو تمیز کنید و مایع مصرف کنید. - این دارو را یک بار در روز و یک هفته تکرار کنید. توجه داشته باشید که کرفس یک محرک رحمی است. بنابراین اگر باردار هستید، باید از مصرف این دارو اجتناب کنید. این درمان مناسب افرادی است که از اسپاسم رنج می برند؛ زیرا این مشکل را از بین می برد. با این حال، تاخیر در دوره قاعدگی کمی.

  • ناصح ناصحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی